mandag den 16. juni 2014

En vinder af Ever After High-dukken!

Jeg har glædet mig til at trække en vinder af den lille Give-Away om en rigtig girlie-girlie dukke. Desværre rendte tiden fra mig i går aftes, så det blev først i dag mandag, at spændingen bliver udløst.



Random.org har hjulpet mig med at finde en vinder. Og jeg blev næsten helt rørt, da jeg fik talt mig frem til den heldige - hun har nemlig skrevet sådan her:
 
"Min niece, Clara på 8 år, snakker non-stop om disse "Ever after high"-dukker, og da vi for en uge siden var et smut i BR, brugte hun 30 min. på at fortælle og vise mig hver og en af dem.
Hun har desværre ikke en selv, så hvor ville jeg bare elske at vinde og overraske hende med hendes drømmedukke.
Du kan tro der vil blive sat pris på den, og den vil blive passet, plejet og leget med hver eneste dag :)"
 
Beskeden er lagt af Lea, og jeg ville ønske, at jeg kunne være en flue på væggen, når du giver hende dukken :-) Stort til lykke til jer! Jeg sender en mail til dig!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...